wtorek, 29 marca 2016

Kobieca sukienka

Witajcie Kochani, jak samopoczucia po świętach? Przybyło kilka kilogramów, czy staraliście się tak nie objadać? U mnie całkiem dobrze, jutro po trzech dniach wolnego wracam do pracy.
Chciałam Wam podziękować, za życzenia dla chłopaka. Już czuję się dużo lepiej, na szczęście skończyło się to tak, a nie inaczej.
Dzisiejsza stylizacja, kobieca. Czarno biała sukienka, płaszcz i szpilki. Sukienka jest idealnie dopasowana i podkreśla figurę. Klasycznie, ale inaczej tak dawno nie miałam na sobie sukienki, aż dziwnie mi się pozowało. Przyzwyczaiłam się do bardziej sportowych ubrań. Kiedyś częściej nosiłam kobiece i eleganckie ubrania. Teraz stawiam na wygodę, a Wy w jakich stylówkach mnie wolicie oglądać? :)
 Życzę Wam miłej nocki, uciekam spać :*

Sukienka- H&M
Płaszcz- Top secret
Buty- Kangur

Fot, Łukasz Sobczak












20 komentarzy:

  1. Lubię oglądać cię w sportowych ubraniach, jednak w tej sukience wyglądasz ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za sukienkami. Ba, nawet ich nie noszę. Ta mi się podoba. Na prawdę jest ładna. Wyglądasz jak seks bomba :D
    Pozdrawiam, Syll.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, Jestes modelka plus size? W naszej agencji modelingowej STARS, poszukujemy właśnie lekko puszystych modelek- takich jak Ty.
    Pozdrawiam, A. Piechocki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu tego mogę stwierdzić, że napewno nie pracujesz w żadnej agencji. Wiedzialbyś, że takie modelki noszą ubrania w rozmarze xl i wyżej, a ja noszę ubrania w rozmiarze s. Więc jeśli chciałeś sprawić mi przykrość to przykro mi, ale tylko się ośmieszyłeś,Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Figura idealna do takiej sukienki :) pięknie :) , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz swietna figure;d sukienke bardzo mi sie podoba ^^ z ciekawosci przejrzalam poprzednie wpisy i masz swietny styl ;)
    Troche reklamy i slawna blogerka bedzie jak sie patrzy ;D powodzenia ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. S to nosisz może rozmiar czapki xd nie masz lustra? Nogi masz jak kwiczolki bez przerwy między udami i wcięcia nad kostka.. Modelka i blogerka z CB jak z Koziej dupy trąbka. Sory za taki hejt ale mówię co widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim właśnie komentarzem udowodniłeś, że na pewno nie jesteś osobą profesjonalną a jedynie zwykłym hejterem :) Nogi mam jakie mam, nie należą do najszczuplejszych, jednak wiem jaki noszę rozmiar ubrań.

      Usuń
  7. Nie przejmuj się osobą wyżej. Wyglądasz rewelacyjnie w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się twój styl ubierania. Widziałam ze mało u ciebie takich eleganckich stylizacji, a szkoda bow wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny styl ubierania masz :) I bardzo fajne wpisy

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście bardzo kobieca stylizacja! Pięknie wyglądasz a Twoja figura jest cudowna :)Mi niestety kilka kilogramów przybyło :/ Także ja biorę się za siebie :D
    Boskie zdjęcia
    Pozdrawiam!

    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez muszę coś ze sobą zrobić, ale dziękuję za przemiły komentarz :)

      Usuń
  11. Bardzo ładna sukienka,podkreśla kobiece kształy :) płaszczyk też przesliczny ! :)
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka, zakochałam się w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniutka sukienka cudny płaszczyk <3 :* Śliczniutkie zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sukienka, Twoja sylwetka wygląda w niej idealnie :) jak stworzona dla Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać że fotograf się spisał tak samo jak modelka :) Sukienka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń