piątek, 15 stycznia 2016

Biało-czarna krata

Dzisiaj nieco elegantsza stylizacja, jednak buty przełamują całość. Ciepły jasny płaszcz ze skórzanymi wstawkami założyłam do krótkiej koszuli w kratę i skórzanych spodni. Skórzane elementy w płaszczu fajnie się komponują ze spodniami.
U mnie znów spadł śnieg, chętnie wybrałabym się na zdjęcia. Niestety nie mam czasu, codziennie pracuję, a jak już wracam to się ściemnia. Może, śnieg poleży trochę dłużej i zdążę zrobić jakieś fotki :)
Buziaki <3

Płaszcz- jakiś sklep internetowy, jednak nie pamiętam nazwy
Koszula- H&M
Spodnie- H&M
Buty- No name











Fot. Łukasz Sobczak 

16 komentarzy:

  1. Ta sesja podoba mi się jeszcze bardziej od poprzedniej. Uwielbiam tego typu buty w okresie zimowym.

    PS. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie najlepsze. czekam na post o włosach, bo są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja, bardzo ładnie wyglądasz w tej zimowej scenerii :) Trzeba korzystać z takiej magicznej pogody :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ty ładna. Zazdroszczę urody ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrrrr... ale Ty jesteś śliczna Kochana . Koszula pasuję Ci idealnie , a w całęj stylizacji wyglądasz zjawiskowo;*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te zdjęcia! padający śnieg dodaje ci uroku na nich :)

    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w stylizacji, to pewnie dlatego, bo masz moją kurtkę haha :) jesteś bardzo fotogeniczna i śliczna, obiektyw Cię uwielbia!
    selfisshgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś śliczna! *.*
    a w stylizacji najlepsza koszula!:)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń