poniedziałek, 7 grudnia 2015

Fioletowa baskinka

Witajcie Kochani :* Jak tam po mikołajkach, co dostaliście? Powiem Wam, że nie lubię zimnych dni,  jednak chciałabym żeby spadł śnieg :) Zdjęcia wychodziłyby wtedy dużo lepiej. A Wy czekacie na śnieg?
Najbardziej zależało mi na pokazaniu spodni, w tym sezonie możecie je często spotykać w sklepach, podobnie jak skórzane. Sama zastanawiam się nad skórzanymi, jednak ciężko jest mi się przełamać.
Do spodni założyłam fioletową bawełnianą baskinkę i czarne szpilki ze złotym dodatkiem.

Bluzka- Atmosphere
Spodnie-H&M
Buty-Centro

Fot. Łukasz Sobczak











6 komentarzy:

  1. bardzo lubię baskinki! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jaka cudowna figura!

    http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie! :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjecia, obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem stylizacja do mnie nie przemawia, ale i tak nie mogę się przestać napatrzeć na Ciebie! Pozujesz jakby fotograf dla Ciebie nie istniał, jesteś śliczna i masz piękny włosy <3
    Zostaję tu u Ciebie na stałe!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja, jak dla mnie jest jednak na sylwestra zbyt zwykła. Wybrałabym coś bardziej szalonego :)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń