piątek, 17 lipca 2015

Dziewczęca

Witajcie :* U nas pogoda cudowna :) Lato to najlepsza pora roku. Nie lubię zimnych dni, dlatego jak jest tak ciepło odrazu poprawia mi się humor :) A wy jakie dni bardziej lubicie? Ciepłe, czy raczej chłodne. Miałam sie dziśiaj wybrać nad wodę z koleżankami, jednak plany trochę sie zmieniły i teraz piszę post dla Was :* Wczoraj spotkałam się z koleżankami, zrobiły mi kilka zdjeć. Nie wyszły zbyt dobrze, ale wstawie je tu w przyszłym tygodniu. dzisiaj pokażę Wam efekty sesji którabyła robiona około miesiąc temu. Wiem późno, ale cały czas robiłam jakieś zdjecia.
Cała stylizacja jest bardzo dziewczęca, kolorystyka jest pastelowa. Pudrowa koszula, beżowa spódnica i kremowe buciki :) Na upalne dni to nie jest dobry pomysł, ale na większe spotkanie rodzinne, komunie, urodziny taka stylizacja nadaje się doskonale :)
Kochani jak obserwujecie mojego fanpage to już wiecie, że teraz bloga będe prowadziła sama, bo Ewa zrezygnowała :( jednak jeszcze kiedys do tego wróci.
Przesyłam wam link do facebooka i wysyłam gorące pozdrowienia :*

https://www.facebook.com/carolainaandeve?fref=ts








2 komentarze: