środa, 3 czerwca 2015

black and blue

 Witajcie Kochani *
Pogoda wręcz wakacyjna, mega cieplutko... Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych z samego rana małe zakupy potem do pracy gdzie jak zawsze miło spędziłam dzień na zabawie z Marcelem i jego rodzeństwem, a jak  przyszłam po pracy to czekał już na mnie mój nowy dresik który zamówiłam kilka dni wcześniej w Camilia Butik, na pewno pokaże go w którymś z postów;) 
Dzisiejsze stylizacje to są zestawy na co dzień czyli wygodna bluzka i spodnie...Carolaina ma na sobie fajne czarne spodnie które nie są zbyt obcisłe idealnie nadają się na cieplejsze,ale nie gorące dni do tego bluzę w biało-czarne paski która odkrywa pępek do tego wygodna narzutka i wygodne buty. Ja mam na sobie chabrową bluzkę i  jeansy a do tego wygodne sandałki na koturnie. 
Serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania :)












op














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz